poniedziałek, 4 lipca 2016

Makijaż na upalny lipcowy wieczór.

Witam was gorąco,

przygotowałam dla was propozycję makijażu na gorące wakacyjne wieczory. 
Okres wakacji to czas, w którym lubimy wychodzić wieczorową porą na miasto, drinka, imprezę itp. Jak się umalować na tę okazję?
Według mnie makijaż powinien być trwały ze względu na wysoką temperaturę powietrza, a jednocześnie lekki, nie obciążający naszej całej stylizacji. 
Krok po kroku opowiem wam, jak wykonać taki makijaż i jakich produktów użyć. 
Zapraszam :-) 


Krok 1. 
Rozpoczynamy od nałożenie podkładu, a następnie konturowania twarzy ma mokro. Ta metoda zapewni nam trwały i naturalny efekt. 
Zaprezentuję wam ten sposób na rysunku poniżej. Do konturowania użyłam produkty marki Kobo. 


W najłatwiejszy i najbardziej dostępny sposób, można wytłumaczyć konturowanie tak: 
wszystkie części twarzy, które chcemy uwydatnić i rozświetlić malujemy kolorem jasnym, a te które chcemy schować (oddalić) malujemy kolorem ciemnym (technika światło-cienia). Dzięki tej technice jesteśmy w stanie optycznie zmienić kształt twarzy, wyszczuplić nos, schować wysokie czoło. Pamiętajmy, że dążymy do uzyskania idealnego kształtu twarzy, czyli do owalu. 

Krok 2. 
Nakładamy korektor pod oczy i na ruchomą powiekę. Wszystkie mokre produkty utrwalamy suchym produktem, czyli pudrem. Ja użyłam pudru transparentnego marki Kryolan. 

Krok 3. 
Makijaż oczu. 
Na powiekę ruchomą nakładamy satynowy cień w kolorze szampańskim. Następnie w załamanie powieki i na powiekę nieruchomą nakładamy cień brązowy (delikatnie go rozcieramy i wytracamy ku górze). 
Całą powiekę dolną obrysowujemy cieniem w kolorze szampańskim. W zewnętrznych kącikach (1/3 długości dolnej powieki) nakładamy brązowy cień. Delikatnie rozcieramy go ku dołowi, tak aby wytracić granice. Tworzymy lekko przydymione oko. Na koniec malujemy kreskę brązowym cieniem na górnej powiece wzdłuż linii rzęs, a następnie beżową kredką na linii wodnej oka,
 Pamiętajmy również, aby nałożyć więcej jasnego cienia w wewnętrznych kącikach oczu, dzięki temu uwydatniamy i odświeżamy spojrzenie. Starannie tuszujemy rzęsy. 


Krok 4. 
Brwi. 
Makijaż brwi jest bardzo istotnym elementem w makijażu. Nie zapominajmy o podkreśleniu koloru naszych krwi oraz o zamalowaniu przerw między włoskami. Dzięki temu nasze oczy będą jeszcze bardziej podkreślone. 

Krok 5. 
Podkreślamy konturowanie, które wcześniej wykonane było na mokro, produktami suchymi. Użyłam paletki Gwen Stefani marki Urban Decay. Do konturowania odcień LO-FI, na policzki EASY, do rozświetlenia twarzy posłużył mi kolor ANGEL.  W moim makijażu postanowiłam użyć niewiele różu dlatego też delikatnie nałożyłam go tylko na szczyty kości policzkowych. 
Z całego serca polecam wam tę paletkę, osobiście nigdy się z nią nie rozstaję. Kolory są świetnie dobrane i idealnie ze sobą współgrają. 

Krok 6. 
Makijaż ust.
 Całe usta obrysowałam beżową konturówką, po to aby je optycznie powiększyć. Następnie nałożyłam błyszczyk w odcieniu zgaszonego różu. 






Tak wykonany makijaż świetnie sprawdzi się na wieczorne wakacyjne wyjścia.
Przygotowałam również dla was propozycję stylizacji, którą będzie pasować do wykonanego przeze mnie makijażu. Podoba wam się? 

Pozdrawiam, 
MAGDA MAKE UP


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz